Pages

Monday 3 February 2014

::Married::

Assalamu’alaikum..


aku kembali semata nak story mory pasal kenduri tunang + kawin membe baik aku merangkap geng sekepala susah senang masa kat uitm dulu2. huuuuuu

seriously, aku rasa macam xcaya aje yang membe aku nie da jadi bini orang. paham x? BINI ORANG. Ya Allah! well. da sampai dah seru jodoh dia. dah tertulis dah pon. Alhamdulillah. semua nya berjalan lancar. hehe

haish.. entah bila pulak la jodoh aku akan sampai. nak tunggu encik abang sorang tu.. errrrrrrr. no komen. ada jodoh. panjang jodoh nyer. x ke mana lah kot. kan sayang? huuuuuuuu
me :)

with my fren who become tunangan + bini orang


bff :))

smile :)

yaya, fara n me :)

with makcik2 kpochi :p

buat muka konon comel jap. :p

tu dia isteri encik muaz!

saranghae!

bakal2 suami orang. haha!

anak dara orang

bakal2 bini orang :)

diza tgh layan debar

us :)

newly bride n groom :)

serbu diza!

happy married my dear friends!

Bungalili: semoga berkekalan sehingga jannah!

Full of loves:

No comments: