Pages

Monday 3 February 2014

::Singapore::

Assalamu’alaikum..  

ok. kembali lagi untuk cerita tentang kisah aku p travel ngan adik kesayangan aku. well. shes not really my adik. but aku anggap dia macam adik aku. huuuuu. baik kan aku? haha!

ok. ermmmm. bermula dengan kisah planning konon2 nya dibuat dari dulu2 ag masa sem 3 ke 4. lebih kurang centu la. kononnya nak p berjalan sana sini sampai sudah x ke mana pon. balik2 terperap dalam asrama xpon takat p menghabiskan duit kat tauke2 siam kt times square tu. aiyooooooo!

but then. kali nie. aku ngn ayonn nekad dah. nekad nak p travel same2. bermula ngan plan nak p korea actually. but then, itu hanya la planning untuk tahun 2015. tetiba muncul lak idea nak p singapore. hahaha. awal nyer sekadar planning. lelama aku nekad. siap sanggup p renew passport semata nak berjalan ke singapore. huuuuuuuuuu

alhamdulillah. even awalnya quite banyak gak halangan n dugaan. tapi, berkat kenekadan (betul ke bm aku?) n kesungguhan aku ngn dak ayonn, selamat tiba jugak ke destinasi. walopon sebeno nyer duit xde lah banyak mana. memang dah nekad sangat sampai sanggup xde duit belanja untuk bulan depan. ish3


otw nk p singapore

walkingboard via escalator. laju!
with ayonnn!

tggu tren kt dhobby ghaut :)

breakfast kt mcd smbil selfie muk comel :)

berangan nak naik cruise :))

panassss!

uss yoooo!

ini tiket harga SGD74!


angkot vitagen dari semban :)

one of the main theme park : waterpark. bestttt!


backpackersss

hiraukan kaki talipes tu. huuuuu

resort world sentosa!!

LONDON bebeh!

far far away!

poncho poncho!

muka serius tgk live movie!

live set movie

churossss!

egypt

crowdeddd

elmo!!

smileeee!

sampai jugak kt uss!!!

p/s: maap sebab gmbar x berapa nak susun. huuuuuu



Bungalili: next plan = krabi island! :)

Full of loves:

No comments: