Pages

Thursday 23 January 2014

::Dia::


Assalamu’alaikum..

Kembali semula. Kali nie dengan 1 cerita. Cerita tentang aku dan dia. Dia?? Dia yang tidak harus dinamakan.


MrZ

Terus terang. Aku memang sayangkan dia. Tapi. Aku sendiri x faham dengan diri aku. Apa yang aku nak dari dia. Apa yang aku nak dari diri aku. Sayang. Tapi. Ntah. Xtahu macam mana nak tafsirkan apa yang ada di hati.


Dan baru2 nie. Kami bergaduh. Lagi. Benda kecil, remeh dan x penting pon actually. But then lelama its getting worsen. Mungkin silap aku sendiri. Terlau mengikut perasaan. Aku ego. Aku penting kan diri. Maaf.


Hubungan yang kita bina selama 5 bulan ini, mula dingin. Mula retak. Tapi. Mungkin berkat dari kesungguhan dia, ego yang aku buang jauh2, hubungan ini dapat dipertahankan lagi.



ILOVEU


Aku bersyukur. Kerana ada dia. Masa susah dan senang. Even dia xselalu ada. Tapi dengan teknologi sekarang, mungkin dapat buat dia sentiasa ada untuk aku. Thanx awak!




im promise to keep loving u. insyaAllah :)


Bungalili: I shud clear all my selfishness, ego from myself. *erkkk

Full of loves:






No comments: