Pages

Sunday 20 March 2011

::Mr.Teddy::

Assalam... hey bloggers! hary nie bez giler! anak dara bangun mase mentari betul2 terpacak kat atas kepala... hahahaha... jatuh saham aku... huhuhuhuhuhuhuhu.. whatever.. janji aku happy dengan life aku.. orait.. hurmmmm... ade macam2 cerita yang berlaku sepanjang mata aku celik hari nie... tapi mostly yang happy2 r.. yang sad2 2 kurang ckit dr yg usual... heeee :D

hurmmmm.. aku dapat banyak berita gembira hary nie... sekurang2nya better daripada aku terus berduka kan? huhuhuhuhu... hary nie aku dpt mkn KFC...(alhamdulillah.. rezeki!).. b4 2 aku dpt tahu pt da masuk! (syukur alhamdulillah!).. pas 2, aku dapat teddy bear baru!!! (alhamdulillah!! ade pengganty yang bole temankan aku tido malam nie!).. hehehehehe.. so aku happy hary nie... huhuhuhu

tapy, mak aku sipa pesan, da dapat rezeki 2, jangan boros.. belanja dengan berhemah.. jimat2 ckit... baik ibu! akan ku cuba untuk menahan diri daripada berbelanja secara berlebihan... heeee :)..

seronok sangat bile dapat peluk teddy baru... so pas nie, aku xperlu lagi untuk rasa nak menangis setiap kali aku memandang teddy yang lame... sebab teddy 2 hanya akan wat aku terus berduka... so, aku membuat keputusan untuk pulangkan semula teddy yang dye berikan padaku... tapy, if dye xnak terima semula hadiah yang dye berikan 2, mungkin aku akan simpan dalam kotak as kenangan....hurmmmmm.....

buat kamu, thanx berikan hadiah 2.. aku sangat hargainya... tapy sekarang, aku xmampu lagi nak simpan hadiah 2 sebab setiap kali aku tengok hadiah 2, haty aku terusik.... dan aku menangis secara tiba2.. aku xmampu lagi nak tahan perasaan yang aku lalui setiap hary! setiap hary aku menangis! aku da xmampu nak mengalirkan lagi air mata nie... cukuplah...

full of loves:

No comments: