Pages

Thursday 17 March 2011

::Mood::

setiap kali kita bukak mata daripada tido, ape benda yang kita akan selalu pk kan??? mesty ade berjuta alasan yang bakal diberikan oleh semua orang... kalu aku, bile celik aje mata nie, aku akan pk ape yang aku nak wat hary nie... xpon bangun2 aku akan pk ape yang akan berlaku kat aku sepanjang hary 2... sama ada aku akan berada dalam keadaan mood yang baek @pon mood yang bole rase nak terkam n makan orang... heee :D

tapy kebyasaannyer emosi aku adelah stabil means mood ceria r...tapy sumtimes im not in a good mood... haty nie resah n gelisah aje... n rase cam nak nanges tapy sengaja ditahankan air mata nie daripada terus jatuh menyimbah bumi.... mungkin sebab aku ego @ sebab aku xnak pk lagi pasal benda 2.. tapy, once aku xnak pk kan lagi perkara yang sepatutnya aku xnak pk, aku mesty akan pk kan jugak.... haish... gila kan??? heee :D

kitaran hidup manusia adelah lebih kurang sama tiap2 hary... setiap hary dye akan melakukan benda yang sama... so kire cam rutin la.... kan bez bile seseorang yang hilang dari pandangan kita akan muncul orang lain sebagai pengganti... bestnyer hidup kalu ia menjadi suatu rutin untuk kita... hilang seseorang dan akan datang orang lain sebagai pengganty...

masa2 aku terisi dengan misi menghabiskan pembacaan novel yang aku beli n khatam sebanyak 5kali untuk setiap novel... for now aku baru khatam 1 kali untuk setiap novel yang aku bace termasuklah novel mak anep yang aku beli tahun lepas... da abes bace but still xberapa nak paham keseluruhan cerita.. sebab cerita yang disampaikan adalah dalam bentuk sastera... aku n sastera xberapa sangat sebab sastera nie kadang2 membosankan tapy certain sastera 2 aku memang suka bace... contoh cam karya2 amir hamzah... even aku xtahu semua karya dye, tapy at least aku tahu gak lak beberapa contoh karya daripada dye... :D

hurmmmmm... sekurang2nyer hidup aku terisi dengan membaca novel daripada terus terisi dengan linangan air mata... kan?? penat n membazir aje air mata aku nie kalu aku teruskan aktiviti 2... huhuhuhuhuhu... semoga hary2 yang akan datang aku akan terus rasa bahagia n gembira n tenang setiap kali ade dugaan n cabaran yang datang menimpa kke atas aku... insyaAllah... :)

full of loves:

2 comments:

Anonymous said...

oh,try r bace novel faisal tehrani...bahasa dia lagi sastera...:D

Kaysha92(",) said...

alamak.. aku takut t aku bce, aku tlentok n xpaham dye cte sal ape.. heee :D