Pages

Thursday 17 March 2011

::Jodoh&Pertemuan::

semuaa orang kat dunie nie nak merasai hidup di alam perkhwinan... tipu r kalu ade yg kate xnak kawen.. walhal dalam haty 2 membuak2 nak kawen cepat2.... tapy yg menjadi masalah adelah jodohnyer xsampai2 walaupon umo da semakin meningkat... huhuhuhuhu~~~

kawen... oh yer.. aku pon nak kawen... but not for now... seab ape?? sebab calon xde ag r... kawan memang ramai.. tp yang sesuai untuk dijadikan suami ade la zero... kebanyakan lelaki yang aku jumpe hampir sumenyer cinta berlandaskan hawa n nafsu... so memang zero r untuk dijadikan suami... sory pada sesiapa yang terasa... ;)

hurmmmm... seseorang perempuan itu mencari seorang lelaki yang boleh bimbing kami dalam setiap perkara... macam aku... aku perlukan seorng lelaki yang boleh terima aku ape adenyer... kuat pegangan agamanya n penyayang n plus ekonomi yang stabil... paling penting pada aku adelah pegangan agama dye n kekukuhan ekonomiyer.. sifat yang penyayang 2 pon penting gak... so kirenyer tiga2 2 adelah main point yang aku nak carik dalam my future husband.... insyaAllah Allah akan temukan jodoh yang aku mohonkan... ;)

sesiapa pon mahukan jodoh yang baek.. xkesah la dye 2 seorang yang jahat @ yang same waktu dengannya... dye tetap nak carik seorang insan yang baik, soleh n solehah sebagai pasangan hidupnya... itu adelah lumrah... cume itu adelah rezeki masing2... if kite nakkan pasangan yang baik dalam setiap segi insyaAllah Allah akan temukan kite dengan insan itu apebila kite sentiasa berusaha dan bertawakal kepada-Nya... :)

wallahu wa'lam...

full of loves:

3 comments:

thepioneer said...

ustaz kate, no 1, agamanya... soal eko, x brape pnting.. tp, kalo eko SGT kukuh, plus ley jd kn nissan latio sport as mas kawen, JGN TOLAK!!
hahaha

Kaysha92(",) said...

hahahaha.. weyh! aku xminat nissan latio.. tp kalu dpt kete sport @ mini cooper, sah aku terus kawen je ngn mamat 2.. oh ferrari n mini cooper!!!

Anonymous said...

=.= haih...