Pages

Wednesday 16 April 2014

::Sharing::

Assalamu'alaikum.

Kembali mencoretkan sebahagian isi hati yg terpendam secara public. Well. Mgkn xsemua. But at least I can share it. For now. Thanx pada dia sbb berjaya buat aku nak share sumting ngn someone else.  Even to strangers. Gila.

Hurm.

D thing yg slalu buat jiwa kacau adalah pasal dia. Ya.  Dia. Dia yg tidak harus dinamakan. Like Lord Voldemort. Eh?

Ok. Stop d merepek things.

Hurm.

Seriously. Aku rasa macam nk give up ngn hubungan nie. But then. Aku pk balik. Y b4 nie aku boleh bertahan? Gave him a lot of chance. But in d end, aku yg depressed. How pathetic I am. N now. Aku nak give up macam tu aja.

Yeah. Aku give up. Penat utk bermain tarik tali. Sbb aku yg paling beriya menarik. In d end aku yg jatuh dan dia hanya memandang tanpa mengambil sebarang action. Ke dia ada tolong cuma aku yg x perasan. Kot.

Bukan nk tuding jari pada dia like everything was his fault. Nope. It's my fault. Too. Dia x paham aku dan aku pon xpaham dia. Masing2 ego. Aku nk dia mula dulu. Dia nk aku mula dulu. Then last2 benda nie ntah ke mana. Aku ngn dia sorang utara sorang selatan.

Kawan ada suruh break aje. Tp. Bukan senang nk break up macam tu aja. Sayang? Mungkin ada.  Tp x macam dulu. Ntah. Aku give up. Tp cam x sampai hati nk mnx break up. Aku xtau apa yg aku rasa skrg nie. Asal msj aku akan nak membebel n naik angin. X mesej langsung lagi la naik angin.

Susah betul dapat wife cam aku in future.  Sbb kepala angin sangat. Haih.

No comments: