Pages

Friday 1 November 2013

::PasarMalam::

Assalamu'alaikum.

jemari kembali di papan kunci utk terus menaip apa yang ada dalam hati. kira mode untuk meluahkan perasaan yang xberapa nak elok sekarang nie.

dah seminggu dah xdapat keluar gara2 outing ditarik. alasan? result midsem x elok untuk semua semester. apa yang aku dapat katakan, alasan tu tiada kaitan langsung dengan result + exam final next week nie.

bila mereka tarik outing n suruh kami study, memang aku xrasa yang budak2 nie study. cukup lah tgk masa dalam library. bukannya study. but more to main tenet wifi yang free, baca majalah, n sura khabar. kalu ada pon, mungkin bole kira pakai jari yang study. oh lupa. kecualikan aku dalam situasi study tu ye.

gambar hiasan
rindu pasar malam kat pilah nie. antara main point aku balik pilah nie adalah p pasar malam n beli macam2 makanan yang aku rasa nak makan tanpa hiraukan diet aku. dah lama sangat xsinggah pasar. but then, benda cenni lak jadi. quite ralat jugak lah. terpaksa pendamkan keinginan untuk makan ayam gunting, bakso, burger, kebab, yong taufu, cendol n nasi lemak kukus. haih

ngidam yong taufu!! T_T

Bungalili: kempunan nk pegi pasar malam tapi xdapat. kena lah tunggu sem depan. :(

Full of loves:

No comments: