Pages

Friday 1 November 2013

::Merajuk::

Assalamu'alaikum.


merajuk. ye aku merajuk. merajuk dengan dia. tapi merajuk tanpa alasan yang kukuh kenapa aku mesti merajuk dengan dia. mungkin jugak sbb aku terasa dengan mesej yang dia bagi. n mungkin jugak sbb 1 hari nie dia xtegur aku.

aku sendiri x sure either dia busy or dia memang sengaja xnak mesej aku macam hari2 yang sebelum nie. or mungkin sbb dia ada hal family yg buatkan dia sibuk sangat smpai xde masa utk msj aku. MUNGKIN


ntah lah. perasaan nie ada macam2. kejap mood dia ok. kejap mood nyer swing. mungkin stress sebab exam n mungkin geram dengan kes OSCE tempoh hari. haih. lupakan

awak, saya mintak maaf lah kalu apa yang saya kata tu awak terasa. masa tu geram sangat. so terkeluar la statement macam tu. mianne'......

Bungalili: dia mesej ballik, tapi aku xnak balas. merajuk lagi =.="

Full of loves:

No comments: