Pages

Monday 17 November 2014

::Berita::

Assalamu'alaikum.

D moment i think yg mgkn kami tiada jodoh, aku mmg da give up utk hubungan nie. Dgn dia yg seakan main tarik tali dan sepi tanpa berita, membuai2kan hati samada mahu atau tidak. Dan akhirnya aku memilih utk pergi meninggalkan dia.

Beberapa bulan sepi. Dan suddenly aku terima berita ttg dia. berita yg sgt mengejutkan. Berita ttg dia. Bkn bermaksud dia diserang penyakit mahu pun kembali kepada yg Esa. Tapi...

Hanya Allah yg tahu betapa sakitnya hati bila org buat kita macam tu. Serius. Aku mmg xsangka. Dalam kepala bermacam negatives thoughts pasal dia. Tapi... Xbole salahkan org lain. Salahkan diri sendiri dulu. Sebab terlalu mudah percayakn kata lelaki seperti dia. Dan terlalu mudah menjeratkn diri dgn kata2 manis.

Aku hanya manusia biasa. lagi2 di waktu aku perlukan sseorg di sisi. Dan dia muncul tanpa disangka. Dan bila di hujung nya pengakhirannya tanpa aku sangka di awalnya. Serius. Im quite disappointed. Betapa kurang bijaknya aku terlalu percaya kn kata dia di suatu masa dahulu. Di saat aku dan dia seorang di utara dan seorang di selatan , dia mula beralih arah.

Xmengapa. Tuhan tu Maha Adil.

No comments: