Pages

Monday 26 May 2014

::Nekad::

Assalamu'alaikum.

Nekad. Hanya itu yg mampu aku kata kan.  Serius. Memang aku dah nekad. Sampai bila aku nak biar ia tergantung x bertali?

Biar hati pedih hari ini. Jangan ia berlanjutan esoknya. Biar sakit hari ini. Jangan melara di esok hari.

Sapa x sedih. Hubungan yg dibina dgn penuh kasih,  di akhirnya di akhiri dgn sebuah perpisahan. Alasan biasa dengar. X ada jodoh. Tapi. Andai ada jodoh InsyaAllah aku Terima seadanya.

Penat.  Aku terlalu penat. Memikirkan hubungan yg tiada noktah. Bila aku noktahkan ia, aku bimbang keduanya terluka. Tapi. Sampai bila nak biarkan ia berlarutan?

Awak,
Terima kasih di atas setiap kasih dan sayang yg awak beri. Terima kasih kerana pernah membahagiakan diri ini. Terima kasih kerana pernah hadir dan sentiasa di sisi. Terima kasih utk segalanya.
Maaf kerana diri ini telah memungkiri janji yg pernah di lafazkan suatu ketika dahulu. Maaf kerana tidak dapat menjadi seseorang yg terbaik utk awak. Maaf kerana melukakan awak utk kesekian kalinya. Maaf. Hanya itu yg mampu saya ungkap kan.

Bungalili : menjalani kehidupan baru.

No comments: