Pages

Friday 25 March 2011

::Perbarisan::

hey bloggers! Assalamua'alaikum.. :) .. hurmmm.. arini penat ckit coz banyak benda yg kene wat... bermule ngan kelas yg memecahkan kepala, soklan exam yang memang MANTAP!, bentuk graf dan formula yg mengelirukan, dan perbarisan yang memeningkan kepala... maka wujudlah migrain yang memantapkan lagi kesakitan dan pressure kat otak aku nie... hahahahaha

hurmmm.. sumpah! tadi memang huru hara... ramai betul kepala mase nak handle perbarisan nie.. sampai aku pon naik bosan n saket kepala n mata tgk benda nie... ish3.. tapy, so far alhamdulillah... sume orang bagi komitmen yang terbaek even ade gak yang cam xpuas aty n malas2 nak join benda nie... macam aku sendiri... xberapa nak enjoy dengan aktiviti nie... first sal kawan... second sal banyak sangat idea yang akhirnya xdiguna pakai... maka terbazirlah masa kami2 semua... hurmmm

oh yer... disebabkan terlalu banyak idea, maka otak aku mengambil masa yang agak lama untuk memproses maklumat... ditambah lak dengan kesakitan kepala yang masih lagi boleh ditahan..... perghhhh! memang bez r... ermmm.. ade gak beberapa idea yang aku n beberapa orang xsetuju... tapy, xpe lah.. idea kite xde sape nak dengar... cam byase lah kan... ok2.. fine.. even ade la jugak beberapa part yang aku xsuke nak wat sebab cam menggedik (sebab aku xsuke buat benda2 yang cam 2).. tapy disebabkan terpaksa... xpe lah... korbankan seketika perasaan malu di haty ini.. ecewah!

bungalili: kpd mereka2 yg bkenaan, oh yer aku memang angin ngan anda! tapy malas nak carik gado n plus disebabkan jumlah komuniti anda terlalu ramai.. maka aku menjadi kerdil dalam komuniti anda..

full of loves:

No comments: