Pages

Monday 19 May 2014

::Tunang??::

Assalamu'alaikum.

Hey hey hey! Okeh. Arini nak share pasal apa yg jadi kat uma semalam.

Disebabkan ketibaan kete tinggi aku yg sangat lewat 30-40 minit, so maka nya lambat lah aku sampai ke uma. Mujur xpayah nunggu lelama kat ktm bangi tu. Sampai2 je dah ada 4org menunggu aku dengan penuh ksabaran. Huuuu

Masuk2 kete nampak budak 2 org tu tersengih sengih nampak aku. Okeh. Maksudnya mood tengah elok la tu. Siap sengih nampak gigi 2 batang kat atas tu. Rindu gila!

Sampai uma terus mula kn operasi membasuh baju kotor. Hahahaha. Punya malas nak basuh kt hostel. Sanggup angkut bawak bali uma. Nak rasmi mesin basuh baru ibu. Ngeeeeee:)))

Petang tu buat homemade pizza ngn ibu. Sumpah sedap! Masa tgh buat tu, ibu cita. Abg tanya kat ibu betul ke aku nak tunang bulan 11 nie? Allah. Mana info la abg aku dapat. Sudahnya ibu cakap "adik kau tu calon pon xde nak tunang macam mana."

Haha. Nampak x. Betapa mereka menunggu aku utk kawin cepat. Haish. Calon pon xde bang oi. Nak tunang macam mana.

Bungalili : mencari calon yg betul2 sesuai.

No comments: