Pages

Wednesday 14 May 2014

::Hati::

Assalamu'alaikum.

Hurmm. Stiap kali nak update blog nie mesti akan mengeluh dulu. Ntah la. Bkn x bersyukur dgn pemberian Allah. But. Ntah la. Manusia. Xpernah nak hargai apa yg ada. Kot.

Cant sleep in d moment. Maybe sbb da tido lama pagi td n nap skejap lpas isya' tadi. Now sebuk membebel kat roomate yg aku xbole tido walhal jap ag nk bangun p keje. Kenapa la esok keje pagi?

Well. Perasaan hari ini bercampur baur. Im not sure dengan apa yg aku rasa skrg nie. Rasa lonely. Kot.

Lihat rakan2 yg berkasih sayang dgn org yg dorg sayang kekadang tu buat aku cemburu. Cemburu melihat mereka kerana aku tidak merasa seperti yg mereka rasakan. Well. I once pernah rasa macam tu. Dulu. Zaman bahagia. Sekarang? Zaman berdiamkn diri dan ego yg meluap2.

Rasa nak give up. Tapi ntah. Aku xtahu kenapa aku still held on pada kenangan yg dulu. Berharap yg aku bole kembali ke waktu yg dulu. Waktu di mana hanya senyuman dan tawa di bibir. But now. Can I be back on that moment?

Bungalili : mulut menafikan. Hati hanya Allah yg tahu.

No comments: