Pages

Monday 10 February 2014

::Status::

Assalamu'alaikum.

Ok. Kawan2 aku suma da mula garu2 kepala. Apa status aku yg sebenarnya. Korg tnya aku? Aku sendiri pon xtau apa status aku yg sebenarnya.

Bila aku cerita psal aku ngn dia kt roomate, dorg pon garu2 kepala. X paham dgn keadaan n situation hubungan aku. Kalu da tuan badan sendiri xtahu, apatah lagi org lain.

Ada yg kata carik lain je. Ada yg kata putus aje. Ada yg kata sabar. Aku? Ntah. Xtau nak kata apa. Xtau nk marah ke. Nak menangis ke. Nak happy ke.

Seriously, bila aku pk balik, kalu betul dia serious dgn aku, dia xkan sorokkn aku. Dan aku, kalu btul aku serious ngn dia, aku xkan sorok dia dr kwn2 aku. * dlm kes aku, ibu ayah da tau. Membe je yg xtau.*

Hurmmmm. Masalah nya skrg nie aku xtahu apa yg dia pk, apa yg dia rasa. Shud  I o shudnt I go on with this relationship? Org kata biar patah hati skrg dari kecewa kemudian. Ye ke?

Tapi aku sayang kat dia.....

No comments: