Pages

Friday 7 February 2014

::Mungkin::

Assalamu'alaikum.

Aku kembali ngn 1 tujuan. Berkongsi apa yg aku simpan. Sebab sampai bila aku nk pendam sendirian benda yg selalu buat aku depressed.
Being alone even actually I have someone in my heart. But his not here. By my side. Sokay. Maybe. Maybe dia bz. Sampai tiada masa utk aku. Atau. Mungkin. Ada sumting yg terjadi antara aku dan dia. Kesalahan yg aku lakukan tanpa kesedaran aku. Mungkin.

Terlalu banyak kemungkinan yang aku pk kan. Semua nya bermula dgn mungkin. Sbb aku terbiar tanpa tali yang memaut aku utk bergantung.

Aku terlalu emotional kot. Pk di luar kotak. Terlalu di luar kotak. Sehingga aku jadi depressed ttg benda yang sangat simple dan remeh.

Aku x mengharapkan lebih dari hubungan nie. Andai jodoh aku kuat, alhamdulillah. InsyaAllah sehingga ke penghujungnya. Andai tiada jodoh, aku berserah. Hanya DIA yang lebih mengetahui.

Bungalili : kuatkan semangat!

No comments: