Pages

Monday 8 September 2014

::NewAndTheYoungestStaff::

Assalamu'alaikum.

hurmmm. ntah la. setiap kali nak post entry mesti aku mengeluh. bukan x bersyukur dengan apa nikmat dan rahmat yang Allah beri. tapi. biasa lah. manusia. xreti nak bersyukur dengan apa yang ada. n yes. im one of them. bersyukur tapi still rasa cam ada miss something. i think.

2 hari incharge patient. n so far da mula bole cope ngan kerja nie. alhamdulillah. even awalnya quite xbole terima kenyataan yang aku berada n kerja kat sini. semua gara2 mamat tu. tapi xley salahkan dia jugak. dia berhak utk tentukan masa depan dia. cewah. hurmmmm

ermmm. so far still xde orang yang bole dibuat kawan rapat o kawan baik kat sini. almaklum la. bila semua senior n then tup2 aku sorang je junior kat sana. the only one junior yang umo 22 tahun. paling muda kot. n im proud of it. hahahaahaha. rasa muda n budak gila kat sini. disebabkan tu makanya aku dibuli untuk incharge. ok. bukan buli. aku amik as my proses pembelajaran as new staf nurse. :)

Love : CK

No comments: