Pages

Wednesday 9 July 2014

::KebosananMelampauDiBulanPuasa::

Assalamu'alaikum.

Salam ramadhan alls! Alhamdulillah. Masih berkesempatan utk berada dlm bulan mulia nie. Huhu

Since da abis blaja nie, aku sebuk blaja cara nk jadi isteri mithali in future. Huhu. Opkos la blaja drpda ibu. Pakej lengkap. Dari hal uma sampai jaga anak. Suami je yg xdpt nk jaga sbb tiada suami lagi. Heh

Kekadang tu penat jugak. Tapi. Bila pk balik, itu la yg ibu rasa tiap2 hari. Kemas uma. Masak. Jemur n lipat kain. Jaga cucu2 yg semakin aktif n sihat. Sumpah penat! Rasa kagum dgn kesungguhan ibu nak jaga makan minum anak2 n suami. Kemas tempat tinggal n uruskan semua hal rumah.

Sejak tanam anggur yg tak berbuah nie, aku slalu mengharapkn yg kwn2 yg blaja kt U abis exam cecepat. Sbb aku kebosanan yg melampau sbb asyik melangut dalam uma. Bila bosan aku nyanyi kuat2 smpai ke laut bunyi nya. In d end mak aku membebel sbb suara aku yg xberapa sedap macam Taeyon. Haish.

Mohon kpd geng2 sekepala dr skola smpai Uitm cpt habiskn exam n bawak aku kuar tgk dunia luar. Huuuu. Ayat xley bla btol.

Bungalili: Sayang ibu ketat2!

No comments: