Pages

Saturday 28 September 2013

::Bahagia::

Assalamu'alaikum.

kembali semula menjengahkan kepala ke dunia maya nie.. pinjam mata n tangan untuk menaip semula entry yang kadang diupdate kadang sonyap.. huhuhu.. well.. everything juz fine.. currently feeling happy n bahagia.. walaupun hanya seketika.. Alhamdulillah :)

owh ya.. aku bahagia.. bahagia kerana aku bahagia lah.. hehehehe.. alhamdulillah.. Allah pinjamkan aku perasaan ini.. dan aku harap ia kekal sehingga jannah.. insyaAllah :)

well.. mesti ramai yang tertanya2 kenapa aku bahagia? ape yang buat aku rasa bahagia? well.. i cant tell u guys now.. coz ape yang berlaku memang sangat pantas.. benda berlaku diluar jangkaan.. its not like im getting married.. jauh sangat perjalanan tu..

yes. im in love.. in love pada seseorang yang aku tak jangka.. seseorang yang dulu hanya teman rapat dan kini menjadi seorang yang sangat istimewa.. more than best friend.. i juz hope this relationship will be going further..may be ke arah yang halal.. mungkin.. juz hope it will comes true..

kepada awak, terima kasih untuk perasaan ini.. perasaan yang dulunya sebeku ais dan kini ia mencair kerana awak.. terima kasih sebab sudi menjadi seorang kawan baik, seorang pendengar yang setia dan seorang yang sentiasa ada masa susah dan senang.. terima kasih atas segalanya :)

Bungalili: cuma berharap ia menjadi kenyataan. insyaAllah. ada jodoh tak ke mana

Full of loves:

2 comments:

fie yana said...

amin~~ aku doakan kau sentiase bahagia :) .

Kaysha92(",) said...

aminnnn.. insyaAllah.. huhuhu