Pages

Sunday 17 July 2011

::Serius!!::

Errr… serius lak aku arini… hehehehe.. da lame xbercerita tentang sesuatu yang serius.. bagus jugak.. at least pe yang tersimpan kat dalam aty nie terluah jugak… daripada aku pendam, ia akan terus mencengkam haty dan perasaan aku… haish… susah jugak bile aku da serius nie… ayat pon… adehhhhh!

Hurmmm…. Ade sesuatu benda yang tersimpan kat dalam kotak haty aku nie… cume aku xtaw cam mane nk luahkan… bile aku simpan, aku menangis…. Bile aku luahkan, aku akan menangis jugak… sudahnyer..?? haish… aku xsuke keadaan yang macam nie… sampai bile aku nak terus simpan…? Aku pon da penat nak lukakan haty sendiri… but, if aku luahkan, akan ade haty yang laen terluka…. Gara2 aku meluahkannya, mereka pon terluka seperti aku… mungkin lebih baek macam nie kot… takdir aku untuk terus menyimpan dan melukakan haty sendiri…

Well… wat I want in my life just now, cume kebahagiaan bersama family n teman2 yang tersayang… n aku ingin buktikan yang aku pon mampu untuk teruskan kehidupan yang bukan pilihan aku dengan baek…. Aku cume perlukan banyak usaha n sokongan daripada mereka2 yang aku sayangi… Sebab diorang, aku mampu bertahan sehingga kini… n sebab DIA, aku masih di atas bumi nie… so, ive 2 kumpulkan semuanya b4 aku bertemu dengan DIA kat sane….

Bungalili: kuatkan semangat, Ain! semua orang sayangkan ko! Dun ever make them upset!!!

Full of loves:

2 comments:

fie yana said...

yess ain chaiyok2. aku pun sayang ko! hee bersemangat la kawan. :)

Kaysha92(",) said...

eyfie: fie!!!!! miz u damn so much!!! baek kawan! wish me luck..! :)