Pages

Saturday 26 March 2011

::Pilihan&Positif::

assalamu'alaikum.. hey2 blogger2 skalian.. :) .. hurmmm... arini aku kembali semula ke umah dengkil.. rindu kat family yg tersayang nie... n plus pulang sempena ibunda tercinta ingin menjejakkan kaki ke tanh suci... im going to miss her nanti..... hurmmmm..

kadang2 kite rase kite ade pilihan.. sedangkan pada hakikatnyer kite xd pon pilihan 2... mungkin Allah ade berikan pilihan 2... cume kite yang xnampak same ade pilihan yang Allah berikan kat kite 2 kite nak amik @ x... hurmmm... tapy... kite kene berfikiran positif... sebab xsume yang buruk 2 tetap buruk di mata kite tapy sebaliknyer bnda yang buruk 2 kadang2 adelah yang baek untuk kite...

aku tahu aku xkan mungkin dapat berbaek semula dengan dye... sebab dye semakin menjauh daripada aku.. tapy.. aku harap, aku dan dye masih lagi bersahabat walaupon kami xlagi bertegur sapa....

full of loves:

No comments: